Skiepų paslaugos

Vaikų skiepyjimui yra patvirtintas valstybės kompensuojamų skiepų kalendorius, kurio atlikimą prižiūri Sinergija klinikos personalas.
Lietuvos respublikos vaikų profilaktinių skiepijimų kalendorius
Sutrumpinimai: BCG – tuberkuliozės vakcina; HepB – hepatito B vakcina; DTaP – kokliušo (neląstelinio), difterijos, stabligės vakcina; Hib – B tipo Haemophilus influenzae infekcijos vakcina; Tdap – kokliušo (neląstelinio), difterijos, stabligės (suaugusiųjų) vakcina; IPV – inaktyvuota poliomielito vakcina; PCV – pneumokokinės infekcijos (polisacharidinė konjuguota) vakcina; MMR – tymų, epideminio parotito, raudonukės vakcina; HPV – žmogaus papilomos viruso infekcijos vakcina; RV – rotavirusinės infekcijos vakcina; MenB – B tipo meningokokinės infekcijos vakcina.
  • HepB* pirma dozė turi būti įskiepijama naujagimiui per 24 val. po gimimo.
  • PCV** ir MenB** gali būti skiepijama kartu (vieno vizito metu) su MMR** vakcina.
  • HPV*** skiepijamos tik mergaitės, skiepijimo schemą sudaro dvi HPV dozės (tarp pirmos ir antros HPV dozių turi būti ne trumpesnis kaip 6 mėn. laikotarpis).
  • RV**** trečioji dozė skiepijama, jei skiepijama penkiavalente RV ir trijų dozių schema, nurodyta vaistinio preparato charakteristikų santraukoje.
  • Skiepijimai atliekami pagal vaistinio preparato charakteristikų santrauką.
  • Jei vaikas laiku nepaskiepijamas, jam sudaromas individualus skiepijimų kalendorius pagal indikacijas, nurodytas vaistinių preparatų charakteristikų santraukose.
  • Prieš kiekvieną vaiko skiepijimą tėvus ar teisėtus globėjus būtina informuoti apie vakcinų skyrimą, galimas nepageidaujamas reakcijas į skiepą. Dėl informacijos gavimo bei sutikimo skiepyti jie turi pasirašyti Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo formoje.

Papildomi skiepai vaikams ( Valstybės nekompensuojami)

• Vakcinos nuo rotaviruso sukelto vėmimo ir viduriavimo, vejaraupių, erkinio encefalito, pneumokoko, hepatito A.
Atliekame visas darbuotojo sveikatos patikras Vilniuje pagal LR numatytus sveikatos tikrinimų reikalavimus.
Sinergija klinikoje skiepijame nuo:
  • Covid-19
  • Hepatito A