Fabijoniškių šeimos klinika,
Fabijoniškių g. 99, Vilnius.
Klausk drąsiai
Inga
  | 2014-04-06
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki.Ginekologė man išrašė naujas KT Ammily jas gėriau du mėnesius ir tuos du mėnesius nebuvo mėnesinių,daugiau tu KT nebepirkau ir vistiek nėra mėnesinių jau 3 mėnuo,testai neigiami.Daba jau kelios dienos taip maudžia pilva,skauda šonai,galva.Planuojam jau vaikeli,sakykit ar galiu pastoti jei nebus mėnesinių?

negalite. reikia atlikti echoskopinį tyrimą.

Anonimė
  | 2014-04-06
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Siandien su vaikinu turejome lytinių santykių (Sekmadienis). Santykio metu turėjome sustoti, todėl jis pasikeitė prezervatyvą. Taigi, naudojome 2 prezervatyvus. Prieš viską, aš jį tenkinau ranka trumpą laiką. Mylėjomės nenusirengę (tik nusiraitoję kelnes). Po kurio laiko pamatėme šiek tiek baltų dėmelių ant jo kelnių šalia klyno. Ar tai galėtų būti jo sėkla, mano išskyros ar prezervatyvo lubrikantas?(nors tikrinome, nuo prezervatyvo neliko baltų dėmių) Ar man būtina išgerti tabletę 72val PO?

jei nepateko spermos į makštį, tuomet nereikia.

virginija
  | 2014-04-06
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Menesines buvo kovo 6 diena ir viskas buvo kaip yprasta, taciau dabar ju nesulaukiu ir nestumo testa dariausi, kuris buvo neigiamas. Kas gali buti?

Šiandien tik 04.07

Viktorija
  | 2014-04-06
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Mylintis plyšo prezervatyvas, todėl išgėriau `escapele`. Po keturių dienų prasidėjo mėnesinės(nuo ankstesnių pabaigos buvo praėjusi gera savaitė). Prasirgau maždaug 6 dienas, kraujavau gan stipriai. Po keturių dienų po paskutinio sirgimo vėl susirgau. Tai trečias sirgimas per mėnesį. Anksčiau mėnesinių ciklas buvo normalus. Ar tai gali būti `escapele` padarinys?

Taip.

Agnė
  | 2014-04-06
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Geriu kontraceptines tabletes, bet ir tuo pačiu naudoju ginekologės paskirtas Arilin žvakutes. Ar reiktų papildomai saugotis, tas 6 dienas,kol vartosiu vaistus?

ne.

Sandra
  | 2014-04-05
SKAITYTI ATSAKYMĄ

labas vakaras, esu labai susirupinus, man daktare israse Midiana kontraceptiniu tableciu.Tris savaites sirgau, po sirgimo praejus savaitei vel susirgau nespejau nusipirkti tai menstruacijiu metu tik antra diena pradejau vartoti, o dabar gausiai kraujiuojiu net su kresuliais.Kas pora valandu lakstau i toleta.Patarkit ka daryti, ar nutraukti vartojima?

pradėjus vartoti kontraceptines tabletes, pirmus 2-3 mėnesius gali būti nereguliarus kraujavimas.

Laura
  | 2014-04-05
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Kodėl šlapime atsiranda baltų gleivių panašių į makšties išskyras?

gal būt yra makšties uždegimas.

gsbija
  | 2014-04-05
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Po nesaugaus lytinio akto, praejus 2 parom išgėriau escapelle. Buvo vaisingos dienos. Kovo 3 pasimylejome, kovo 5 išgėriau tablete. Kovo 10 dieną prasidėjo gan gausus kraujavimas, kraujavau iki kovo 15 dienos. Artimiausios mėnesines turejo buti kovo 24 diena, bet jom nesusirgau. Iki dabar dar nesergu. Ar gali buti kad pradėsiu sirgti mazdaug apie balandzio 10 dieną?

visaip gali būti.

Paulius
  | 2014-04-05
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki.Jau kuris laikas jaučiu koordinacijos sutrikimus ,padidėjusį nuovargi, nors nieko fiziškai nedirbu ir taipogi atminties sutrikimus galbūt tai labiau pavadinčiau išsiblaškymu t.y ką nors padedu ar padarau ir greitai užmirštu arba negaliu prisiminti.Be šito gerklėje jaučiu tarsi gumulą,naktį vyksta seilėtekis bei dažniausiai knarkiu.Tyriausi skydliaukę,tai lyg ir nieko nepastebėjo,tik kad mažoka mano svoriui.Gal galite ką patarti? Dėkoju

Kreipkitės psichiatro konsultacijai.

Agne
  | 2014-04-05
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Geriu kontraceptines tabletes. Gerdama tablete ja uzlaikiau burnoje ir liezuvis labai nusidaze balta spalva, bet tablete prarijau. Ar kai taip nutiko galejo labai sumazeti tablete ir ar jos poveikis galejo sumazeti?

ne.

Deimantė
  | 2014-04-05
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, norėčiau paklausti ar padėtų kokie nors nuskausminamieji vaistai norint išvengti skausmo plyštant mergystės plėvei pirmo lytinio akto metu? Jei taip, kokius patartumėt? Man 20 metų.

Tokių vaistų nėra.

simona
  | 2014-04-05
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Labas vakaras, rasau jums noredama pasidometi, mane istikdavo panikos priepuoliai,atsirasdavo baime, panika- buvau pas gydytoja man israse antidepresantus Seroxat 20 mg...pradejus gerti, man prasidejo galvos skausmai, pykinimas, svirduliavimas, ar gali buti, kad sis vaistas man netinka ar cia taip turi buti.aciu uz atsakyma

gal būt ir netinka, kreipkitės pakartotinai.

Agneta
  | 2014-04-04
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena , norejau paklausti . Pradejau vartoti Lindylete 75/30 KT , ( antra diena ) , ir jauciamas didelis nuovargis , nera nuotaikos . Ar tai gali buti nuo KT ?

taip, gali.

Marta
  | 2014-04-04
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, ar imanoma menesines savaitei atitolinti arba issikviesti anksciau ir kokiais budais tai butu imanoma padaryti?

vartojant kontraceptines tabletes.

Aurelija
  | 2014-04-04
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Gerb. Gydytojau, Norėčiau Jūsų pasiteirauti dėl nėštumo. Mėnesinės būna reguliarios, kas 21 dieną ir trunka maždaug 5-6 dienas. Paskutinį kartą mėnesinėmis sirgti baigiau kovo 24 dieną. Balandžio 2 dieną mylėjomės su vaikinu ir jis pilnai baigė manyje. Išgėriau postinor dou kontraceptines tabletes (abi tabletes iškart praėjus 4 valandoms po sexo). Internetinėje skaičiuoklėje žiūrėjau, kad balandžio 1 dieną man turėjo būti ovuliacija, o postinor kontraceptiniame lapelyje parašyta jog vaistas neapsaugo nuo nėštumo, jeigu jau moteris yra pastojusi. Taigi ar man kontraceptinės tabletės suveiks ir aš nepastosiu? Kada jau reikėtų tikrintis dėl nėštumo? Būsiu labai dėkinga už atsakymą, ačiū. Laukiu atsakymo. Iki malonaus.

Jeigu nesulauksite mėnesinių.

Erika
  | 2014-04-04
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. lytiniu santykiu turejau vasario 15 (mazdaug ciklo vidurys). menesines turejo prasidet vasario 24 d., jos velavavo 4 dienas, gydytoja israse duphaston - susirgau. sekanti menesi jos vel neatejo, vel geriau duphaston tai susirgau kovo 28 d. dariausi du nestumo testus (paprastus, juosteles), abu neigiami...bet balandzio 2 d. dariausii hcg kraujo tyrima, rezultatas 60! balandzio 4 buvau vaginalines echoskopijos, gydytoja sake, kad gimda itin plona, nieko nesimato, tuscia, nestumo nera. Visikai nesuprantu, ar gali hcg buti tokio dydzio pagal mano galima nestuma? ?? o jei jo nera (juk nei slapimo testai, nei echoskopija nerode) kaip gali hcg rodyti 60 ??

testas neigiamas, echoskopija taip pat nerodo nėštumo.

Kristina
  | 2014-04-04
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki,pagal menesines man dabar 10 nestumo savaite,taciau pasirode truputi kraujo,ar tai jau labai blogas zenklas?

tai gali būti gręsiančio persileidimo požymis.

Gintare
  | 2014-04-04
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Gal jau keturias dienas jauciu deginimo jausma aplink lytinius organus. Isskyru kvapas nepakites. Prausiuos kasdien. Is kur tas deginimo pojutis?

gal būt yra grybelinė infekcija.

Rolanda
  | 2014-04-04
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena ka riskia si mano degnoze.HYDROSALPINX DEXTRA.INFERTILITAS SECUNDARIA .man atlikta laparaskopija salpingostomia dextra.chomosalpigoscopia.aciu

Kiaušintakio uždegimas, antrinis nevaisingumas, atlikta kiaušintakio plastika.

lina
  | 2014-04-04
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, kaip manote petingo budu, pastoti imanoma?

ne.