Fabijoniškių šeimos klinika,
Fabijoniškių g. 99, Vilnius.
Klausk drąsiai
Emaaa
  | 2013-08-27
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Mano vaikinas susirgo kandilomom. Kokius vaistus tureciau naudoti noredama neuzsikresti?

Skiepai nuo ŽPV viuso  SIlgard.

Austė
  | 2013-08-27
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Prieš mažiau nei savaitę praradau nekaltybę, su vaikinu tai darome beveik kiekvieną dieną. Geriu kontraceptines tabletes dėl menstruacijų ciklo sureguliavimo. Užvakar labai pradėjo skaudėti pilvo apačią, iš pradžių pamaniau, kad tai menstruacijų skausmai, nes netrukus turėčiau susirgti, tačiau kai šlapinantis pamačiau kraują, išsigandau. Dažnai noriu į tualetą, nors pūslė nėra pilna, šlapinantis skauda. Pakentėti ir laukti ar būtina kreiptis į gydytojus? Ar skausmai turi kažką bendra su nekaltybės praradimu? Čia galbūt pūslės uždegimas? Kaip jį reiktų gydyti? Nenorėčiau, kad gydymo metu tėvai sužinotų dėl nekaltybės. O gal tai tiesiog padidėjęs menstruacijų skausmas? Ačiū už atsakymą.

greičiausiai šlapimo takų uždegimas, reikia būtinai kreiptis į gydytoją, bus paskirtas gydymas.

arina
  | 2013-08-26
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, noreciau suzinoti kas man yra? pradejau lytiniu santykius pries metus, pirmus menesius viskas buvo gerai, paskiau nusprendziau naudoti kontraceptikus nuva ring nuo ju daznai slapindavausi ,skaudedavo pilvo apacia perstedavo, perejau prie kitu cilest tableciu, viskas buvo gerai, bet daznai skauda apacia pilvo ir persti vagina po lytiniu santykiu? kas tai gali buti, eme is manes meginuka ginekologe, bet jokiu infekciju nerado.

gal pabandykite vartoti naujasnes KT, su mažesne hormonų doze.

Ugne
  | 2013-08-26
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Geriu kontraceptines tabletes (lindynette 20). Per 7dienu petrauka, kai negeriamos tabletes (kai buna menesines), 7 diena viduriavau. Ar nesusilpnejo kontraceptiniu tableciu poveikis? Kai pradesiu gerti nauja pakuote (t.y rytoj 8diena) reikes saugotis papildomomis priemonemis?

Poveikis nesusilpnėjo, papildomos apsaugos nereikia.

aura
  | 2013-08-25
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, noriu paklausti dėl prisiregistravimo Jūsų klinikoje. Nuo rugsėjo gyvensiu Vilniuje ir šiuo metu laukiuosi. Norėčiau sužinoti ar nėščiųjų priežiūra ir atliekami tyrimai klinikoje yra nemokami ar reikia moketi? Ar ilgos pacientų eilės? Norint prisiregistruoti klinikoje reikia atvykti pas Jus? Ačiū už atsakymą

taip, reikia atvykti. Tyrimai nemokami.

Rasa
  | 2013-08-25
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, du menesius neturejau lytiniu santykiu. Po sio laiko turejau pirmuosius santykius su nauju partneriu, jau kita diena pasirode pienlige, ant vyro varpos likdavo is maksties istrauktu baltu grudeliu. Pries tai esu pienlige sirgusi lapkricio menesi, pries tai gal dar tris kartus. Ar tai lytiniu keliu plintanti liga, ar tai reiskia, kad naujas partneris mane vel uzkrete? Ar as ji uzkreciau?

Tai nelytiniu keliu plintantis susirgimas. Gali būti nuo įklotų, ploviklių.

Arnoldas
  | 2013-08-25
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki,turiu klausimą,kaip būtų galima prailginti lytini aktą,nes labai greit susijaudinu ir baigiu.Gal yra kokios tabletės kurios padetų? ar registruotis kažkokiems tyrimams?

Patarčiau kreiptis seksopatologo konsultacijai.

Daiva
  | 2013-08-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Labas vakaras. Man 42metai. Liepos 19 d. sirgau mėnesinėmis. Rugpjūčio 19 d. pasirodė rudos išskyros ir tepliojo kokias 4 dienas.O tikras kraujas nepasirodė. Tikrų mėnesinių nėra . Ar gali jos savaite vėluoti? . Niekada taip nebuvo. Visada prasidėdavo 3 dienomis ankščiau. Lytinių santykių turiu labai retai, visada saugojamės.Pasidariau netgi nėštumo testą. Jis neigiamas. dariausi ehoskopiją. Nieko nerodo. Bet man vistiek neramu. Ar tai gali būti jau ciklo baigimasis , ar kas nors kita?

gali būti ciklo sutrikimas, bet reikėtų atlikti echoskopinį tyrimą.

....
  | 2013-08-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki, kazkur pries 3 savaites isidejau spirale Nova T . Spirale dejo 3 sirgimo diena. Visas sias savaites kraujavimas nedingsta aisku jis ne toks kai per dienas, bet yra pastovus tepliojimas. Ar tai normalu?

Kraujavimo neturi būti.

PM
  | 2013-08-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Antrą savaitę geriant yarina kontraceptines tabletes pradėjo skaudėti galvą. Kiekevieną dieną, maždaug tuo pačiu metu. Vienoje vietoje, virš dešinės akies. Paskauda keletą valandų, paskui praeina. Kartais išgeriu tabletę nuo skausmo, nes skausmas gana stiprus. Galvoju, ar čia tiesiog organizmas pripranta, ar netinka man tabletės. Ačiū už atsakymą.

reikėtų atlikti krešėjimo rodiklius.

Emilija
  | 2013-08-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Kiek laiko sperma išlieka gyvibinga paviršiuje?

Greitai žūva dėl apslinkos sąlygų.

Jurgita
  | 2013-08-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena Jei pas vyra apacioj atsirado tarkim kazkoki vabaliukai nezinau kaip juos pavadinti tai jis lytiniu metu galejo pasigauti tuos vabaliukus bet turi ir pas mergina ju buti manau ar niesteti ir panasei ar kaip?

Gali būti kondiliomos, jomis užsikrečiama lytinių santykių keliu.

Miau
  | 2013-08-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, ar pilvo apačios skausmas po sekso ir skausmas sekso metu gali reikšti kokią nors ligą?

Reikėtų atlikti ginekologinį ištyrimą.

Neringa
  | 2013-08-22
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Pries 10 dienu man buvo atlikta laparaskopija, pasalino 7 cm endometriodine cistoma. Kada galima tureti lytinius santykius? Dekui

Po mėnesio.

Ugne
  | 2013-08-22
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Geriu kontraceptines tabletes. Per 7dienu petrauka (kai buna menesines), 7 diena viduriavau. Ar nesusilpnejo kontraceptiniu tableciu poveikis? Kai pradesiu gerti nauja pakuote (t.y rytoj 8diena) reikes saugotis papildomomis priemonemis?

Kontraceptinis poveikis nesumažėjo, nes buvo paskutinė tabletė, papildomos apsaugos nereikia.

Ieva
  | 2013-08-22
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, lankiausi Jusu klinikoje pas dermatologe liepos viduryje, gavau gerti antibiotiku, taciau jie man nepadeda. Kadangi negyvenu Lietuvoje, norejau pasiklausti ar galima butu pasikonsultuoti su gydytoja dar karta, taciau internetu?

Nurodykite savo Vardą, Pavardą, kada buvote, tel. Numerį ir atsiųskite į el. paštą ingrida.pukeniene@zebra.lt

joana
  | 2013-08-22
SKAITYTI ATSAKYMĄ

labai Ačiū už atsakymus. Jau praejo dešimt dienų kai sugėriau duphastona ir vis dar nesulaukiu todėl nebežinau ką daryti

Tokiu atveju reikia krieiptis pakartotinai konsultacijai, gal būt atlikti hormoninius tyrimus.

joana
  | 2013-08-22
SKAITYTI ATSAKYMĄ

išgėriau duphaston kai skyrė ginekologė dešimt dienų,kodėl nesulaukiu mėnesinių?prieš mėnesines būdavo labai nesveika ,o dabar jokių požymių tik krutinė jautri kodėl?

Baigus gerti vaistus, mėnesinės turi prasidėti laike 10 dienų.

Aušra
  | 2013-08-22
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Pradejau labai nerimauti. Paskutinės mėnesinės buvo birželio 21diena. Nuo liepos 10 dienos nesisaugome, ir norim susilaukti vaikelio. Dariausi nemažai testų. Neigiami. Mėnesinės dingo. Bet jos visada buvo nereguliarios. Bet rugpjūčio 15 dieną pradėjo nežymiai teplioti rudai, ir tai tęsėsi apie 5 dienas. Kas dvi dienas jaučiamas nežymus skausmas dešnėj arba kairėj pusei šonuose. Kartais juntamas jausmas lyg tuoj bus mėnesinės, bet taip nieko ir nebūna. Kas man galėtų būti? Ar verta lėkti pas ginekologę? Ar aš laukiuosi bet testams dar per anksti?

Taip, reikia kreiptis apžiūrai/

jura
  | 2013-08-21
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki, po gimdymo praejus 6 men prasidejo menesines, ciklas buvo kas 30-40 dienu po 7 gausias dienas. Praejus 10 men po gimdymo pradidejo nedidelis kraujavimas(viena diena didesnis raudonai, kita mazesnis rudai), nebesuprantu kada menesines ir kada jos prasideda, kada baigiasi, nes gausesniu nera, viena diena gausiau-kita vel maziau ir taip jau 2 men. Kas man galetu buti?

Tik atlikus apžiūrą, galima nustatyti diagnozę.