Fabijoniškių šeimos klinika,
Fabijoniškių g. 99, Vilnius.
Klausk drąsiai
Renata
  | 2014-02-12
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Susirgau menesinem, bet iskrito toks 3-4 cm. paiilgas tarsi mesos gabalas.. kietas toks.. labai issigandusi, kas tai galetu buti.. su vyru nesisaugojam, norim vaikelio...

tai gali būti krešulys.

edi
  | 2014-02-11
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, sergu menesinemims 2kartus i menesi.(taip jau buvo 2kartus) Anksciau taip nebuvo atsitike. Kas tai galetu buti?Aciu.

reikalingas ginekologinis ištyrimas.

Jovita
  | 2014-02-11
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena, atsitiko tokia problema , reikia jūsų patarimo. Keturis mėnesius geriau kontraceptines tabletes ammily, šį mėnesį turėjau pradėti penktą ammily pakuotė , vakar savo mieste apėjau visas vaistines ir nė vienoj nebuvo ammily tablečių , vaistininkės pasakė , kad jų jau nebegamina, pradejau nerimauti nes vakar turejau išgerti pirmą tabletę. Camelia vaistinėje pasiūlė QLAIRA kontraceptinių tablečių vaistininkė sakė , kad jos tokios pat sudėties ir veikimo kaip ammily tablėtės. Nepasitarus su ginekologe nusipirkau QLAIRA pakuotė . pabaigus ammily pakuotė padariau 7 dienų pertrauką , ir vakar išgeriau pirmą Qlaira tablete. Mane neramina tai, kad ammily pakuoteje buvo 21 tablete o Qlaira pakuoteje yra 28 tabletes , kaip jūs manot ar jų sudėtis skiriasi? man labai neramu ar nieko neatsitiks , kad nepasitarus su ginekologe pakeičiau tabletes? po kiek dienų pradės veikti Qlaira tabletės? jas pradėjau gerti ne pirmą mėnesinių dieną , tai tokiu atveju ar jos veiks? ir ar bus galima pabaigus Qlaira pakuotė vėl pradėt gert ammily tabletes? prašau patarkit ? Ačiū.

kad pakeitėte nieko tokio, sulaukusi mėnesinių galite pradėti vartoti ankstesnes tabletes.

Sima
  | 2014-02-11
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Man 21 metai. Sergu policistinių kiaušidžių sindromu jau keli metai. Gydytoja išrašė vartoti kontraceptines tabletes Belara, pasireiškė lengvas šalutinis poveikis. Tačiau esmė tame, jog nenoriu gerti jokių kontraceptinių tablečių. Gal yra kitas būdas gydyti šią ligą?

geriausias būdas kontraceptinės tabletės.

Justina
  | 2014-02-11
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Labas vakaras, Norėjau pasiteirauti dėl šiuo metu gydomos bakterinės vaginozės. Gydytoja išraše metronidazolio geriamuosius antibiotikus. Ar geriant antibiotikus galima būtų taip pat naudoti paprastas nereceptines tabletes į makštį? (gynolact, gyno caps)?ar nestabdys antibiotikų veikimo?Taip pat norėjau paklausti ar „gerąsias“ bakterijas gerti antibiotikų vartojimo metu ar pasibaigus antibiotikų vartojimui?

galima vartoti žvakutes. Gerąsias bakterijas vartoti antibiotikų vartojimo metu.

Eglė
  | 2014-02-11
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, situacija tokia: Man 19 metų, dingo mėnesinės, todėl nuėjau pas ginekologę. Ji rado kažkoki uždegimą, sakė kad mėnesinės tuoj prasidės išrašė žvakučių, ir pasakė, kad turiu gimdos kaklelio pakitimą (tai pasakė ramiu tonu ir nieko daugiau neaiškino). Išsigydžius uždegimą liepė ateiti dėl to pakitimo. dabar skaitinėju internete ir supratau, kad tas pakitimas yra pirma vėžio stadija (bent jau visi straipsniai apie tai). Kraustausi iš proto nežinau nei ką galvoti ką mąstyti? Ką gali apibrėžti ” gimdos kaklelio pakitimai”?

reikia atlikti PAP tyrimą. pakitimai- gali būti ektopija ir tai jokiu būdu nevėžinis pakitimas.

smalsi
  | 2014-02-11
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, ar tiesa, kad suvartojus skubiosios kontracepcijos tabletę atsiranda didesnė tikimybė vėžinių susirgimų ir persileidimų? Ačiū už atsakymą.

Netiesa.

anonime
  | 2014-02-11
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, jau ilga laika rodosi baltos isskyros, kiek zinau pries menesines pasirodo, bet man iki men.liko dar 2 savaites. Man 13, as jau turiu lytinius santykius. Buvau pas daktarus eme krauja ir pasake, kad viskas gerai. Pasakykite nuo ko tos isskyros? Aciu.

gali būti makšties infekcija.

Rita
  | 2014-02-11
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Man skauda kairėje pusėje šoną po šonkauliais labiau link nugaros. Ypač kostint ir garsiau kalbant. Kas man galėtų būti? Ar tai kasa ar dėl patempimo (vasarą intensyviai dariau atsilenkimus pilvo presui, gal galėjau pasitempti) ? Skausmas pasikartojantis, tai skauda kelias dienas tai mėnesį neskauda.

gal būt yra stuburo patologija, reikėtų atlikti stuburo magnetinį rezonansą.

viktorija
  | 2014-02-11
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena ar su tokiu progesteronu -16,2 manoma pastoti natūraliai?ačiū

taip, tai yra normali progesterono koncentracija kraujyje.

Inesa
  | 2014-02-10
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Labas diena, gyvenu Anglijoje ir prieš 3 savaites man nustatė kairiojo inksto akmenligę ( vienas akmuo viršuje, o kitas šlapimtakyje) abu akmenys yra maždaug 3mm dydžio. Daktaras išrašė paracetamol. diclofenac ir diffundox taip pat sakė jog akmenys patys išeis laukan, bet iki šiol jie yra, skausmas nežmoniškas. Nežinau ką daryti, gal galite patarti kaip juos greičiau išgydyti? Su pagarba Inesa

Lietuvoje akmenys specialia aparatūra skaldomi.

Sima
  | 2014-02-10
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki,man 16 metu,neturiu daugiau ko paklausti gyvenu su seneliais nemanau kad su jais galiu apie tai kalbeti taigi,susipazinau su vaikinu pries 8menesius as esu mazesnio lygio nei jis... viena diena jis pasikvete mane i svecius jo tevu nebuvo,men jau buvome kalbeje apie seksa kaip tai turi buti saugu todel buvome nusipirke prezervatyvu.gereme arbata daug nepasakosiu prdejome buciuotis glamonetis nutariau jam ta padaryti oralini padariau ir gal truputi seklos liko man ant rankos ranku nenusiploviau jos nudziuvo po trupucio laiko kai jau galejo jis susijaudinti as jam uzdejau prezervatyva ir dareme jau kita mes to nebaigeme iki galo (jis nebaige) ir nustojome viska daryti t.t. ir dabar as bijau kad nesilaukciau nezinau gal tai kvaila bet viswien bijau mano krutine skauda atrodo lyg ir papilnejusi,jauciu slpnuma, esu irzli nepykina,nevemiu,iki menesiniu liko dar 2sawaites nebekantruju suzinoti ar gali buti nutike taip kad as laukiuosi.galbut jum tai atrodo juokinga ir .t.t bet jei galite padekit man nuraminti sirdi,lauksiu jusu atsakymo ačiū.....

Jeigu lytinis aktas buvo su apsauga ( prezervatyvu), tuomet pastojimo tikimybė minimali.

Ugne
  | 2014-02-10
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Geriu kontraceptines tabletes lindynette 20. Po tabletes isgerimo praejus mazdaug 17 val. truputi suviduriavau. Ar kontraceptiniu tableciu poveikis galejo susilpneti, ar reikia dabar papildomai saugotis?

jeigu daugiau neviduriavote, papildomai saugotis nereikia.

Aiste
  | 2014-02-10
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, 6 ciklo dieną (per mėnesines) pasimylėjus su vaikinu plyšo prezervatyvas, paprastai mėnesinės trunka 7d., o ciklas trunka apie 30-33d. Pagal mano paskaičiavimus tuo metu buvo nevaisingos dienos, tačiau vistiek neramu, nes, kiek žinau spermatozoidai moters organizme gali būti gyvybingi apie 7d. Prašau patarkite, kada geriau atlikti nėštumo testą ir kokia tikimybė, kad visgi galiu būti pastojusi? Iš anksto dėkoju už atsakymą.

Jei nesulauksite mėnesinių, atlikite nėštumo testą.

Jurgita
  | 2014-02-10
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Po paskutiniųjų mėnesinių praėjo 13 mėnesių. Ar dar reikia naudoti kontraceptines priemones nėštumui išvengti?

jei praėjo metai po paskutinių mėnesinių, kontracepcija nereikalinga.

gfbfgh
  | 2014-02-10
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Norėjau paklausti dėl pirmo karto, kokius galite duoti patarimus abiems partneriams? be to ar butina naudoti kontracepcija ir merginai?ar uztenka tik vaikino prezervaytyvo?

gali būti tik prezervatyvai.

Goda
  | 2014-02-10
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, mėnesinės vėluoja savaitę, padažnėjas šlapinimas. Gruodžio mėn. buvau pas ginekologę tyrė išskyras dėl žaizdelės, tačiau sakė viskas gerai liepė pavartoti `Tantum Roza`. suvartojau pusė dėžutės. Ar tai kad vėluoja mėnesinės gali būti nėštumas ar tai panašiau į kokią infekciją?

Gali būti ciklo sutrikimas arba nėštumas.

Jolanta
  | 2014-02-10
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki darote skiepa nuo tuberkuliozes?mums dvi paros

Ne.

Agnnw
  | 2014-02-09
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, pries metus laiko vaikaciojau i soliariuma saikingai, taciau ismuadavo po kurio laiko tokiais mini spuogiukais gausiai juos perstedavo. Nustojau vaiksciot i soliariuma nes buvo dar atsiradusios ir baltoa pigmentines demes. Po puses metu viskas kaip ir praejo demes uZdeginau naturalia saulute. Kai viskas susitvarke pradejau eiti i soliariuma po metu pertraukos ir paejus apie 10 kartu atsirado vel tie patys spiogiukai , persti oda toje vietoje raustelejus ir siuksti, slaunys prie pedu ant alkiniu. Nebeini i soliariuma bet jau 3 sav kaip tai nepraeina, ar tai gali but labai rimta vezys ar kazkas pan?

reikia kreiptis į dermatologą.

Brigita
  | 2014-02-09
SKAITYTI ATSAKYMĄ

tokia situacija,sedziu ir galvoju ar vaziuoti i ligonine ar palaukti ryt kad dirbtu poliklinika,pries savaite buvau pas gyd paime tepineli,krauja paeme, buvo sveika,tik kiausidese dvi cistos, pries 7 dienas prasidejo ciklas,1d pries cikla pradejau jausti niezejimas kuri jauciu iki dabar,visada kraujuoti maximum 5 dienas,bet ir 6 ir 7 diena ir netgi siandien pasirode kraujo,niezejimas nepraeina,bandziau geli kuri naudoti is vidaus ir kremas nuo pienliges,nepadeda,bet ir baltu isskyros nera,tai gal cia net ne pienlige,bet nuo vakar vakaro matau kad is maksties man tiesiog krenta mazais gabaliukais(konsistencija labai tirsta,kaip kresulys)kazkas man nesuvokiama nes niekada neteko matyti kazko panasaus ir tie gabalai rudos spalvos,su baltu ir siek tiek kraujo spalva .labai issigandau,pasidariau nestumo testa- neigiamas .sedziu vos neverkiu ir nezinau ka man daryti ir kas cia yra,ar vaziuoti i ligonine? ar laukti rytojaus ir eiti i savo poliklinika

Kreipkitės apžiūrai. greičiausiai yra pienligė.