Fabijoniškių šeimos klinika,
Fabijoniškių g. 99, Vilnius.
Klausk drąsiai
rima
  | 2011-06-18
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki , man vieluoja menesines dariausi 2 testus neigiami ,gal jos dingo nuo itemto darbo, ka daryti kad jos grystu?

Mėnesinių ciklo sutrikimo priežastis gali būti dieta, intensyvus sportas, stresas. taip pat skydliaukės ligos, policistinės kiaušidės  kt.  Reikėtų kreiptis apžiūrai.

Raminta
  | 2011-06-17
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, esu nėščia 5 savaitės. Ir šiandien ant lūpos atsirado herpesas. Ar tai nepakenks vaikeliui ir ar negali įvykti persileidimas? Herpesu ant lūpų esu sirgus ir ankščiau. Ar naudoti kokius vaistus, ar tiesiog laukti kol praeis savaime? Ačiū.

Galite lūpas patepti Acic tepalu. Vaisiui pavojinga yra lytinių lūpų herpes viruso infekcija.

Margarita
  | 2011-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Man iškilo toks klausimas. Ar galima pasitikėti nėštumo testais? kaip dažnai jie klysta? Esu girdėjusi įvairių pasakojimų kad dažnai klaidingai rodo neigiamą rezultatą, teko girdėti kad vienai nėštumo testas parodė teigiamą rez tik kai jau buvo 7savaitės. Nejau taip gali būti? Tiesiog man panaši situacija, simptomai yra, taip pat nesulaukiu mėnesinių jau daugiau nei 2 savaites, bet testas neigiamas, dariausi jau pora. Ačiū

Mėnesinių ciklas dažniausiai gali sutrikti po streso, intensyvaus krūvio, dietos, kitos priežastys- skydliaukės ligos, policistinės kiaušidės ir kt. Testais pasitikėti, jei teisingai atliekate, tikrai galima.

Lina
  | 2011-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki, tiesa esu jauna mergina, nesenai pradejus santykiauti (su pirmu ir pastoviu dabar vaikinu), tačiau susiduriau su problema ir baimėm. Visus pirmą, pas mane labai išsiskyria lubrikacija, perteklius, net nemalonu, ir nevyksta trintis, visa tai tęsesi ilgai, ir jokio malonumo/rezultato ar panš. Ką tokiu atveju daryti ? Ką tai galėtų reikšti ? Kreiptis pas daktarę, galbut infekcija tiesiog ? (Vaikinas sakė, kad tai galbūt naturalu pirmais kartais ir su laiku praeis) Ir dar vienas klausimas. Ar gali vaikinas `baigti` to pats nepajutęs, ta prasme apvaisinti moterį nepajutęs orgazmo?

Seklos issiverzimo vaikinas gali ir nepajusti ar nespeti suvaldyti, todel reikia naudoti patikima kontracepsijos buda (prezervatyva ar hormonines kontraceptines priemones).
95 proc. moteru jaucia orgazma varputes stimuliacijos metu, daznai vaginaliniu lytiniu santykiu metu varpa nelabai efektyviai stimuliuoja varpute. Reiktu pameginti keisti padeti, kurioje mylites. Galite pameginti pati stimuliuoti varpute ranka viena ar kartu su pertneriu, geriau pazinsite savo pojucius ir galesite patarti partneriu kaip suteikti Jums daugiau malonumo.

K.
  | 2011-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Labai nerimauju. Su draugu mylėjomės be prezervatyvo, bet jis baigė tik po kurio laiko ištraukęs. Ar yra tikimybė pastoti nuo sekreto, išsiskiriančio prieš ejakuliaciją? (Nerimą kelia būtent tas sekretas, nes visa kita vyko tik išorėje.)

Nedidelė tikimybė, bet yra.

Evelina
  | 2011-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, norejau paklausti ar butina daryti pertrauka geriant KT?rugseji bus metai,kaip geriu. Jokio salutinio poveikio nera,tik per menesines vis maziau ir maziau kraujuoju.nezinau tai gerai,ar blogai. Vienur raso,kad pertraukos reikia,kitur,kad ne. Jei reikia,kiek laiko? Man 20m.Vaiku tureti neplanuoju dar maziausiai 3metus Dekui uz atsakyma

Pertraukų daryti nereikia. O kraujuojate mažiau, nes veikiant kontraceptinėms tabletėms , išplonėja gimdos gleivinė.

Kamile
  | 2011-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, Paskutinės mėnesinės prasidėjo Birželio 4d. (paprastai nereguliarios, bet tris mėnesius iš eilės sirgau tom pačiom dienom), tada pasibaigus, 10d. pasimylėjau su vaikinu ir plyšo prezervatyvas. 12 valandų bėgyje spėjau išgerti POSTINOR-2. Keletą dienų viskas buvo gerai, dar šiandien rytą pasidariau testą (neigiamas), tačiau ką tik pradėjau kraujuoti. Ar tai mėnesinės dėl šalutinio poveikio? Ar turėčiau sunerimti? Būkit geri, atsakykite, labai neramu.

Skubios kontracepcijos tabletės labai dažnai sutrikdo mėnesinių ciklą.

Svetlana
  | 2011-06-15
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Ar atliekate tokius tyrimus (chlamidijos, mikoplazmos, ureaplazmos)? Kiek kainuoja? Dėkoju.

Taip, atliekame. Kainos nurodytos tinklalapyje.

lllll
  | 2011-06-15
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena :) As su vaikinu esu metai ir sesi men .Ir kai mes pasimylime as pradedu kraujuoti.Kas man gali buti? Gal reiktu apsilankyti pas ginekologe?

Gali būti gimdos kaklelio patologija, būtina kreiptis apžiūrai.

viktoriukas
  | 2011-06-15
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba vakara.turiu tokia beda ir nezinau ka daryti kaip tik pradedu miletis su mergina isskverbiu i ja ir po keliu minuciu ar minutes jau baigiu ka daryti gal ira kremu ar tableciu kad aktas truktu ilgai?

Reikalinga urologo, seksopatologo konsultacija.

viktorija
  | 2011-06-15
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki, jau apie menesi kraujuoju is maksties, pradzioj apie savaite tepliojo rudom isskyrom, po to prasidejo kraujavimas nestiprus ir tesesi kelias dienas, po to vel tepliojimas kelias dienas, po to vel kraujavimas tik gausus kaip per menesines ir tesesi jau apie 3 savaites. kai daugiau pasilankstau ar panesioju sunkesni daikta, tuoj buna puspilnis paketas. 2007 metais turejau persileidima 6 savaiciu. 2010.08 pagimdziau sunu. maitinu dar pati, negi galejau pastoti? kas tai galetu buti? buvau pas ginekologe bet taip ir likau nesupratus, nes jos ekoskopas senas, gal cista kokia ?

Būtina, išsiaiškinus kraujavimo priežastį, skirti medikamentus, stabdančius kraujavimą.

Neringa
  | 2011-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, noreciau suzinote, ka reiketu daryti, jei mylintis iplyso oda nuo maksties link isanges, iplysimas puse centimetro, ir vis mylintis tas iplysimas tikriausiai dideja, nes mylinti viena poza atsiranda kraujas is yplysimo ir ta vieta skauda, ka patartumete daryti?

Reikia pirmiausia kreiptis apžiūrai.

Kristina
  | 2011-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Man 21metai, su vaikinu visada mylintis naudojame prezervatyvus. Tačiau mėnesinės vėluoja jau apie 20dienų (mano ciklas labai nereguliarus). Draugas tvirtai teigia, kad viskas turėtų būti gerai, tačiau man vis stiprėja krutinės skausmai. Dariausi jau 2 nėštumo testus, abu buvo aiškiai neigiami. Ginekologė atostogauja, pas kitas eiti nesinori. Labai neramu. Ar tokie veiksniai kaip buvęs nėštumo nutraukimas gali įtakoti rezultatą? Lauksiu Jūsų atsakymo, ačiū

Greičiausiai yra mėnesinių ciklo suttrikimas. Dažniausios priežastys stresas, dieta, fizinis krūvis. jeigu kartosis mėnesinių ciklo sutrikimas ir ateityje , reikia atlikti hormoninius tyrimus.

Ramunė
  | 2011-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, norėjau paklausti ar po persileidimo (5-6 sav.nėštumo sav,abrazijos nedarė)praėjus 4 savaitėms, kokia tikimybė pastoti. Ačiū.

Tokia pati, kaip ir buvus normaliam mėnesinių ciklui.

xxx
  | 2011-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Norejau paklausti noriu nutraukti vartoti KT kokiam menesiui ar dviem, ir kada man pradet kita pakuote pirma menesiniu diena? Ir dar jei turiu biski nesveika skrandy KT galiu vartuot? nes man atrodo kad nuo KT man labai griauzia skrandy ir ispucia. Ar KT neturi itakos. Aciu labai.

Pradėkite vartoti kontraceptines tabletes nuo pirmos mėnesinių dienos. Vartojant kontraceptines tabletes, gali būti virškinimo sutrikimai.

vitaute
  | 2011-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena,man 22 metai buvau pas savo ginekologa pasitarti del kontraceptiku patare gerti diane35 nes sumazes spuogu bus neskausmingos menesines ir t,t, pirma menesi sugeriau atsirado menesines kaip priklauso dabar baigiau gerti tabletes turi atsirasti menesines bet jos veluoja 4 diena ir nezinau ka daryti su vaikinu nerimaujam ar kontraceptines veiksimingos,o gal geriant diane35 normalu kad antra menesi vartojant kazkas issiderino ir t,t, prasau papasakokit placiau

Atlikite nėštumo testą, jei neigiamas, vartokite kontraceptines tabletes toliau. Mėnesinės bus sekantį mėnesį.

AGNĖ
  | 2011-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Norėjau paklaust ar galiu būti nėščia, jei prezervatyvas neplyšo, nenusimovė. 2 testukus dariausi savaitė po lytinio akto ir abu rodė neigiami. Mėnesinės prasidėjo reguliariai. Tik jaučiu kažkokį lyg skausmą skrandy lygi pykinimo, na man būdavo ir anksčiau tik ne toks stiprus, kai pavalgau, jis praeina. Tai aš galiu būti nėščia ar čia kažkokia kita priežastis? Kitų nėštumui būdingų simptomų nejaučiu. Ačiū už atsakymą.

Gali būti virškinamojo trakto sutrikimai, reikėtų kreiptis šeimos gydytojo konsultacijai.

Inga
  | 2011-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena. Mano paskutines menesines buvo 04.13-14d.(tiksliai nepamenu kuria diena). ciklas 30-31d. mylejomes 04.30d. ir 05.01d. nesisaugojom. Kokia tikimybe pastoti(procentais). Aciu uz atsakyma.

Lytiniai santykiai buvo vaisingomis dienomis, taigi galėjote pastoti.

egle
  | 2011-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

nesmerkite manęs, prieš pusantro mėnesio pasidariau valymą, buvo 5sav.pradžiai tepliojo silpnai ir prasidėjo mėnesines, truko apie savaitę. vėliau gydytojas išrašė kontraceptikų, niekad nevartojau, pirma karta. dar nepabaigiau gerti jų, o turi būti mėnesinės, vėluoja 5 d. gal taip yra dėl kontraceptikų? ar man nustoti gerti?

Mėnesinės bus, kai baigsite pakuotę. Perskaitykite atidžiai vaisto anotaciją.

Laura
  | 2011-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, kontraceptinį žiedą naudoju pirmas savaites ir po poros savaičių man prasidėjo negausus kraujavimas ( panašu į tepimą) skaičiau kad taip būna naudojant pirmus mėnesius.ar man nustot naudot žiedą ? gal jis man netinka ?

Toliau vartokite Nuvaring. Pradėjus vartoti hormoninę kontracepciją, pirmus 2-3 mėnesius gali būti nereguliarus kraujavimas.