Fabijoniškių šeimos klinika,
Fabijoniškių g. 99, Vilnius.
Klausk drąsiai
Justas
  | 2014-09-03
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, man 21 metai ir prieš keletą mėnesių man kartas nuo karto pradėjo tirpti kojos, tačiau dažniausiai (užsikėlus jas sėdint ant stalo). Tirpimas praeina labai greitai, tiesiog atsistojus. Norėjau pasiteirauti ar tai gali būti rimta liga ar verta kreiptis pas gydytoją? Ačiū už atsakymą!

tiesiog, nelaikykite kojų ant stalo./

Ginte
  | 2014-09-03
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki,vartoju kontraceptines tabletes DAYLETTE pirkau Lietuvoje,sakykite gal zinote kontrac.tabletes butent tos pacios sudeties kaip ir DAYLETTE yra Airijoje,koks pavadinimas...

pavadinimo nežinau.

zoja
  | 2014-09-03
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Mano paskutinės mėnesinės liepos 19d. Pagal mėnesinės šiandien 6 sav.ir 4 dienos, pagal echo -3dienos. O santykių nesaulius turėjau nuo Rugsejo1d. Kodėl echo rodo tiek daug laiko?

pastojote anksčiau.

Ieva
  | 2014-09-03
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena iskylo toks klausimas.Su vyru planuojame vaikuti nesaugiu santykiu turejom rugpjucio 23 d. Menesines turi buti rugsejo 4 , bet man nuo penktadienio pilvo apacia pamaudena dilkcioja kairysis sonas kirksnys, strena paskauasta norejau suzinot ar tai normalu o gal yra koks uzdegimas? paskutines menesines buvo rugpjucio12d. dekui is anksto uz atsakyma

jei yra skundai, reikia kreiptis į gydytoją apžiūrai.

karina
  | 2014-09-03
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Katik rasiau del mikroplazmozes kai kankina stiprus gerkles skausmas, kosulys. Norejau taip pat paklausti ar cia ta pati mikoplazma kuri buna lytiskai uzsikretus? Ar man reikes kazkaio gydytis ir ginekologiskai? Uzsikreciau oro laseliniu budu, kadangi sirgo drauge

tai kitos rūšies mikoplazmos.

Tom
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Ar vaistai L-Thyroxin (skydliaukės hormonų preparatai) nemažina kontraceptinių tablečių poveikio? Ar geriant L-Thyroxin ir kontraceptines tabletes nereikia papildomos apsaugos nuo nėštumo?

ne, nereikia.

Regina
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Ar gaktos plaukai turi kokia paskirti? Ar pavojinga juos skusti?

Nepavojinga.

kornelija
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki, nesenai salia iseinamosios angos aptikau maza guzeli, net nezinau kaip i ji reaguoti ar tureciau sunerimti ir kreiptis pas gydytojus ar tai savaime praeis? nuo ko tai galetu buti?

reikia kreiptis apžiūrai.

Aurelija
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, norėčiau jūsų nuomonės. Nėštumo testą atlikau po 13 dienų po lytinių santykių, su rytiniu šlapimu, mėnesinės turėtų prasidėti už 5-7 dienų. Ar galiu pasitikėti testu?

taip.

Asta
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, pries beveik 3 savaites pasimilejau su vaikinu ir jau 4 diena sergu menesinemis tik sendien tepa rudomis gleivemis ar tai pozimis jog laukiuosi(iprastai jos trunka 3-4d.|)? man sios minesines prasidejo kaip ir iprastai paskaudejo pilva ir jos buvo laiku. Asta

Tai ne požymis. Tai mėnesinės.

Jurgita
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena,septintą neštumo savaitę sustojo vaisiaus širdele,nustatytas nesivystantis neštumas.Aštuntą neštumo savaite buvo atlikta abrazija,gauta medziaga išsiūsta histologiniam ištyrimui.IŠVADA: INTRAUTERININĖ GESTACIJA. (8sav.) irimas.Ką reiškia tokia išvada?

Žuvęs vaisius.

Dovilė
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, man 20 metų. Sulaukusi 16 metų turėjau aknę, ilgai ją gydžiausi ir liko pigmentinių dėmių. Gal patartumėte, kaip galutinai panaikinti pigmentines dėmes? Jokių įdubų ar „kalnų` man nėra susiformavę po aknės. Kas labiausiai tiktų: kremai (jei taip, kokie), cheminis valymas ar lazerio procedūros? Ačiū

lazeris.

Vilma
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, turiu klausima ginekologui. Esu 29 metu moteris, negimdziusi, turinti pastovius lytinius santykius poroje. Pries pora menesiu neturejau menesiniu, tik viena diena datai atejsu truputis kraujuko su gleivem skaidriom. Nesurimau, nes laikausi dietos. Po menesio-tas pats. Treciaji karta, t.y. rugpjucio pradzioje- atejus datai taip pat, bet pradejau po savaites normaliai krauuoti, bet tai jau tesiasi trecia savaite...kraujo nedaug, viskas su gleiviu priemaisa. Paprastai menstruacijos man labai skausmingos, bet si karta nieko, tik nuotaikos kaita ir irzlumas. Kadangi esu isvykusi, o del sudetingo darbo grafiko sunku derintis pasitikrint. Prasau patarimo, ar tureciau rimtai sunerimti ir tuoj pat kreiptis apziurai ar tai normalu po 2 menesiu nebuvimo. Kaip minejaau jokiu skausmu, maudimu, pakitimu. Buna dienos, kad visai nieko jau viskas, bet ir vel. Aciu

taip, kraujavimo stabdymui reikalingas hormoninis gydymas.

svajune
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, noriu paklausti ar imanoma pastoti menesiniu metu?

ne.

ruta
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, del kokiu priezasciu akies obuolys pakraujaves buna kas kiek laiko? prie kompiuterio nesedziu, akys nepavarge. dekui.

reikia kreiptis okulisto konsultacijai.

Justina
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, Susidūriau su dilema.. Su partneriu nuo rugjūčio 13d. bandome pastoti. Tačiau rugpjūčio 16d. sulaukiau menstruacijų, kurios turėjo pasirodyti tik rugpjūčio 28d. (mėnesinės pas mane visada reguliarios, kaip laikrodukas), bet tarkim gal susidrumstė ten viskas, nes ilgą laiką nesu turėjusi lytinių santykių. Na o po dar geros savaitės nemalonaus kvapo išskyrų atsirado, tad nuvykus pas ginekologę, rado man vaginozę, išrašė Arilin rapid 1000mg ir partneriui antibiotikų, bet pavadinimo neatsiminsiu. Tai va, didžiausias klausimas man, ar galiu aš tas Arilin žvakutes naudoti, nes ten parašyta, kad pirmam nėštumo trimestre negalima jų, bet ir dariausi nėštumo testą, tai jis neigiamas ir kiek žinau, ne visada testais pasikliauti reikia, žodžiu, bijau, kad galiu pakenkti vaisiui vartodama tuos vaistus, jei tik jis toks užsimezgė.. Būčiau labai dėkinga už bet kokią konsultaciją. Mat mano gydytoja labai skubėjo ir negalėjau smulkiau išsiaiškinti..

Galite ramiai vartoti. Sirgote mėnesinėmis, taigi nėštumo tikrai nėra.

Rūta
  | 2014-09-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, mėnesinės paprastai trunka 7 dienas. Paskutinius kelis mėnesius jos lyg ir užsitęsia, t.y. praėjus 7 dienų periodui dar kokias 2-3 dienas vis pasirodo kraujingų išskyrų. Ar vertėtų sunerimti?

manau, nieko tokio.

Linas
  | 2014-09-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Labas vakaras, vaikstau i sale ir kazkur po menesio pajauciau skausma kojose, ant desines kojos yra 1 guziukas, tas pats ir ant kaires, kai daug einu pvz i kalna pradeda labai skaudet ir negaliu daugiau paeit,atrodo, kad jis tuoj sprogs, guziukai virs pedos... kas tai gali buti? plyses raumuo ar pasitempiau?

reikia kreiptis šeimos gydytojo apžiūrai.

mama
  | 2014-09-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, noreciau pasikonsultuoti. Auginame 1.5 metuku berniuka. Del apyvarpes susiaurejimo lankemes pas vaiku urologa, kuris israse tepti Hydrocortison. Informaciniame lapelyje raso, kad vartojant si vaista vaikams atsiranda augimo suletejimo rizika. O musu berniukas ir taip visuomet tesieke zemutine augimo kreives riba. Noriu pasiteirauti gal yra kazkokia alternatyva siam vaistui? Dekui

jūs tepsite trumpą laiko tarpą, tai augimui neturės įtakos.

zoja
  | 2014-09-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki dar karta. Noreciau paklausti, kaip vyrui paaiskinti, kad echo ir menesines gali sutapti? Na echo rodo minus 3 dienom mazesni nestuma.. pagal echo man 5 sav.ir6 dienos. o vyras lietuvoje 4 sav ir 4 dienos. jis nesupranta kaip echo rodo tiek daug... mano, kad vaikelis bus ne jo.. kaip jam tai paaiskinti? tikiuosi supratote mano klausima.. aciu

kada buvo Jūsų paskutinės mėnesinės.