Fabijoniškių šeimos klinika,
Fabijoniškių g. 99, Vilnius.
Klausk drąsiai
Kristina
  | 2014-03-25
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki,nustate endometrijoze ir patare detis spirale Mirena arba gerti kontraceptikus,kokius patartumet gerti kad butu maziausias salutinis poveikis,nes jautrus skrandis,problemos su venom,ir kiek laiko reiketu jas gerti?

patarčiau įvesti Mireną.

g
  | 2014-03-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, gydytojas išrašė Zoely ir jau baigiau pirmąją pakuotę, neramina tai, kad mėnesinės tęsiasi 10 dienų, ar čia normalu ir kada jos baigsis? AČIŪ

nereguliarus kraujavimas gali būti iki 3 mėnesių.

Eva
  | 2014-03-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena, norėjau paklausti... žodžiu, menesines veluoja... paskutini karta buvo 14 vasario, todel sunerimau ir pasidariau nestumo testa kai menesines velavo jau 5 dienas... bet jis buvo neigiamas ( dariau ne su rytiniou slapimu) paskui veluojant 7 dienioms nuejau pas gyd. ginekologa... padare echoskopija...sake, kad nestumo nemato... gimdos gleivine isvesejusi , jokio papildomo skyscio nesimato.. dabar jau 10 diena kai vėluoja... nežinau nei ka galvoti... ar galejo echoskopuojant dar nesimatyti gemaliuko ? :/

Testas neigiamas, taigi neesate nėsčia.

Jolita
  | 2014-03-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Norejau Jusu paklausti..6 savaite nestumo pastebejau truputi kraujo....Nuejus pas ginekologa jis mane patikrino pasake kad viskas tvarkoj vaiko sirdute plaka israse man gerti Duphaston po 2 tabletes per diena , nes pries pusmeti turejau nesivystanti nestuma ....Ir siandien 11 savaite ismete gelsvai sviesiai rusvos spalvos isskyras ir sunerimau...Ar tai normalu?Mano gydytojas siuo metu atostogauja ...As gyvenu Airijoje o jie iki 12 savaites neskaito jog esi nescia...Is anskto dekui uz atsakyma

reikia atlikti echoskopinį tyrimą.

vytenis
  | 2014-03-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, norėjau paklausti, ar turiu būti registruotas pas jus įstaigoje, kaip pacientas, jei norėčiau pasirašyti sutikimą, kad mano audiniai ar organai po mirties būtų panaudoti transplantacijai. Ačiū už atsakymą.

ne, neturite.

Ieva
  | 2014-03-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę. Kažkur spalį nutraukiau kontraceptikų vartojimą (nes dažnai kartodavosi pienligė-mano gyd.patikino kad greičiausiai dėl kontraceptikų vartojimo), taigi pradėjo mausti kairį šoną, ir atsirado nemaža cista (atrodo apie 3-5cm),dufastono pagalba cista išnyko.Nuėjau vėl pas gydytoją,cistos nebėra bet atsirado polipas, taigi gyd.išrašė vėl dufastono ir liepe gerti nuo pirmos mėnėsinių dienos atskaičiavus 16dieną po 10tab ir taip du mėnėsius. Bet pastebėjau kad baigiant gerti dufastoną (artėjant mėnėsiniam) prasidėdavo tepimas, iš pradžių lyg rausvai, poto rudai, poto lyg kraujingai (tepimas trukdavo apie savaite), ir galiausiai susirgdavau menesinem.Tada kokia pusantros sav.viskas švaru ir vėl geriant dufastoną prasidėdavo identiškas tepimas, viskas tas pats kartodavosi. Galvojau gal koks šalutinis poveikis (gyd.apžiūrėti negalėjo nes ilgokai buvo seminare,poto biuletenyje). Ir štai prasergu mėnėsinėm, kokia pusantros sav.viskas švaru ir vėl rusvas tepimas, poto rudas ir šiuo metu kraujingas vėl (neužilgo turėčiau susirgti).Nuėjau pas kitą gyd ir ji pasakė kad dabar atsirado gimdoj daug mažų cistų (pati mačiau ekrane) ir kad būtinai turiu bandyti pastoti, tada gal jos išnyks. taip ir likau pasimetusi ir nieko nebepaklausiau. O kodėl tas tepimas vyksta? Juk nenormalu kai kartojasi trečią mėnesį, beto kaip gali mylėtis su vyru kai teoriškai atrodo kad beveik visą mėn sergu (su visais neaiškiais tepliojimais). ir jis manęs klausia tai kas tau yra, o aš nežinau ką atsakyt, nes man tik pasakė kad turiu pastoti kad išnyktų tos cistutės. Tai ar gydytoja teisi dėl tokio patarimo man?ir kodėl visgi gali būti tokie dažni tepliojimai? ačiū už atsakymą

reikia kreiptis apžiūrai. taip pat atlikti hormoninius tyrimus.

Edita
  | 2014-03-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, pries 5 d lankiausi pas gydytoją ginekologę, nustatė apie 5-6 sav nėštumą, bet patikslinimui išrašė echoskopiją, kadangi nereguliarios mėnesinės tai sunku pasakyti, kiek tiksliai pastojusi. Ir savaitgalį tik tuštinantis (`stenint`) truputį pakraujavo du kartus taip. Šiandien ryte tuštinantis jau nebebėgo kraujas, nes stengiausi `nestumti`. Kas tai galėtų būti? Šiandien gytyoja nedirba, tai negaliu su ja pasikonsultuoti :)

gali būti gręsiantis nėštumo nutrūkimas.

Paulina
  | 2014-03-24
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Geriu duphaston tabletes,kurias išrašė ginekologė dėl sutrikusių mėnesinių ciklo. Mėnesinėmis baigiau sirgti prieš dvi savaites. Šiandien vėl reikia pradėti gerti vaistus, tačiau man prasidėjo menstruacijos. Ką daryti? Ar galima ir toliau gerti vaistus?

reikia kreiptis apžiūrai.

Sandra
  | 2014-03-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, norejau paklausti jei suartejimo metu as buvau virsuje ir prezervatyvas pasiliko mano makstyja bet kiek maciau sperma isbego ir paskiau istraukiau prezervatyva is maksties tai yra vistiek kazkokia tikimybe pastoti?

Yra.

kriste
  | 2014-03-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki,man buvo menesines 1karta paskui jau koks monesis veluoja ,kas tai galetu buti labai nerimauju pas ginekologe siuo metu neturiu galimybes nuvykti.

reikia kreiptis apžiūrai.

Miroslav
  | 2014-03-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena! Jau apie menesi jauciu perstejima gerkleje, gerkle yra dirginima ir norisi koselet. Kartais uzeina kad daznai kostet norisi. Kas tai gali buti? Aciu

reikia kreiptis šeimos gydytojo apžiūrai.

natalija
  | 2014-03-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. noriu paklausti , ar galima atlikti gimdos kaklelio biopsija esant nesciai dvi savaites?Aciu

galima.

egle
  | 2014-03-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, esu nėščia 20 savaičių. Vartoju Jamieson Prenatal vitaminus. Juose yra 1000 mcg folio rūgšties. Ar jos ne per daug? Taip pat turiu elevit vitaminu, bet jų nevartoju nes gan daug vitamino A. Kuriuos iš šių maisto papildų patartumėte rinktis?

esant 20 nėštumo savaičių, jokių papildų vartoti nereikia.

Aušra
  | 2014-03-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Vartoju kontraceptines tabletes, norėjau pasiteirauti, ar galiu naudoti Nonsalt (kalio ir magnio derinį), ar šis medikamentas nesusilpnins kontraceptiku apsauginio poveikio? iš anksto ačiū.

nesusilpnins.

Marija
  | 2014-03-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Po nesaugaus lytinio akto išgėriau tabletę, kuri apsaugo nuo nepageidaujamo nėštumo. Po 10dienų prasidėjo kraujavimas. Jis tęsiasi jau 8 dienas nėra gausus. Ar galėjau pastoti? Padėkite, nerandu sau vietos

Skubios kontracepcijos tabletė sutrikdė mėnesinių ciklą.

Samanta
  | 2014-03-23
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, turejau nesaugių lytinių santykių po kurių per antrą parą teko suvartoti skubiąją kontraceptinę tabletę (escapelle). Tačiau jokių šalutinių poveikių nebuvo. Tik krutine patinusi kaip prieš menstruacijas, tačiau vis jų nesulaukiu, veluoja 6 - 7 dienas. maniau prasides savu laiku, bet neprasidejo. Ar gali buti kad laukiuosiu? o gal ciklas nuo tableciu issiderino?

reikia atlikti nėštumo testą.

Erika
  | 2014-03-22
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, noreciau jusu paklausti, pries 2 menesius man po menesiniu atsirado gausios isskyros, baltos spalvos, tirstos, rugsciu kvapu,o kartais kvapo nebudavo jokio, paperstedavo, vaistineje man patare `Gynolact` maksties tabletes, jos parduodamos be recepto, sunaudojau 7tabletes ir pastebejau, kad tu isskyru nepamazejo jos baltos tik skystos su tokiais baltais gabaliukais, perstejimas nedingo, dingo tik tas rugstus kvapas, pergyventi pradejau gal cia kasnors blogai ar cia taip turi but? Pas ginekologe talona gavau tik po menesio, tai gal butu galima kazka naudoti kad sumazinti ta perstejima, girdejau kad su medetkom gerai paplauti, ar nepakenktu? Aciu uz atsakyma.

reikia atlikti makšties tepinėlį.

greta
  | 2014-03-22
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki.norejau paklausti,ar galetu but,kad sirgau menesinemis bet jau buvau nescia?ar gydytojas pamatytu jog nestumo laikas ilgesnis,negu paskutiniu menesiniu pirma diena?aciu uz atsakyma.

nėštumo metu mėnesinėmis nesergama

as
  | 2014-03-21
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki, norėčiau paklausti ar galima gerti etindros kontraceptikus sergant 2 laipsnio nitralinio vožtuvo nepakamkamumu? Ar jie napakenks labai sveikatai? ačiū

reikia kreiptis kardiologo konsultacijai.

Oksana
  | 2014-03-21
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, norejau paklausti ar žmogui sergančiui diabetu, pakilus cukraus kiekiui organizme nors kiek pasikeičia prakaito chemine sudetis ar cukraus pokytis neįtakoja išskiriamo prakaito cheminės sudėties. Būsiu labai dėkinga už atsakymą Oksana K.

žinoma keičiasi.