Fabijoniškių šeimos klinika,
Fabijoniškių g. 99, Vilnius.
Klausk drąsiai
sandra
  | 2014-06-17
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Pries 2 dienas baigiau sirgti menesinemis.Uz 3 savaiciu isvykstu atostogu i siltus krastus 2 savaitem,kaip sustabdyti menesines?ar padetu jei pradeciau gerti kontraceptines tabletes dabar ir baigciau po atostogu?aciu..

taip, galite pradėti.

Renata
  | 2014-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena. Turiu problema su galvos svaigimu(daiktai nejuda, tiesiog jausmas kad sutrikus kordinacija), uzpuola saltas prakaitas, jauciuosi kartais su sunkia galva, skauda, silpnumas.. Bet tyriausi pas neurologe pasake kad tai viskas del streso, depresijos ir pan.nustate man Rudotel ir Xanax. Vartoju bet nepasakyciau kad jauciuosi gerai. Siuo metu esu Anglijoje del to negaliu eiti pakartotinam tyrimui. Bet pasikonsultavus su kitu gydytoju internetu pagal mano simptomus jis nustate kad man gali buti kaklo angos sindromas (slanksteliniu arteriju kraujotakos nepakankamumas) ir tikriausiai man reiktu operacijos.. Kokius reiktu man pasidaryti tyrimus kad tikrai issiaskinti ar tai tiesa? Nes jau senai nesijauciau gerai kaip anksciau. Aciu!

reikia atlikti kompiuterinę tomografiją.

Diana
  | 2014-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, Pradejau gerti gydytojos israsyta daylette KT pirma menesi, sirgti pradejau isgerusi 20 tablete, dabar jau isgeriau pirmaja naujos pakuotes, bet dar vis kraujuoju siek tiek su kresuliukais.. Bet nejauciu nei skausmo, nei silpnumo, su vyru mylimes is jis nuleidzia viduje, ar tai galetu buti priezastis? ar man netinka gal daylette? ar verta butu susirupinti?

pradėjus varoti KT pirmus 2-3 mėnesius bus nereguliarus kraujavimas, tai normalu.

eglė
  | 2014-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Norėjau sužinoti, dėl kokių priežasčių gali prasidėti mėnesinės, vartojant kontraceptikus (t.y. prasidėjo tuo metu, kai gėriau tabletes ir jos neturėjo prasidėti)? Ar reikia dėl to nerimauti ir kreiptis į gydytoją? Vartoju Lindynette

vartojant KT išplonėja gimdos gleivinė, todėl gali būti acikliniai kraujavimai, Tai normalu.

alisa
  | 2014-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, kasmet darausi onkocitologini tyrima, siemet tyrimo rezultatams neuzteko lasteliu, atlikau tyrima dar syki, bet daktare informavo, kad vel lasteliu kiekis yra nepakankamas. Gal galetumete paaiskinti kodel gali neuztekti tu lasteliu? Aciu

Blogai paimtas PAP tep.

Joana
  | 2014-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Man neduoda ramybes pykinimas ir tarsi gumulas gerkleje. Menesines velavo 2 dienomis, bet pasirode ir viskas normaliai. Taigi negaliu buti nescia. Zuvo mano pazistama, bei turejau egzaminus. Ar gali mane pykinti del streso? Jau 6 dienas taip, kazkaip nepraeina... Vakar pradejau gerti tabletes virskinimui ir raminamasias. Ka galetumete patarti?

gal būt yra padidintas skrandžio rūgštingumas.

ANAMARIJA
  | 2014-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Turiu labai svarbu klausima.. Esu pasiruosusi lytiniems santykiams ir norejau paklausti del apsaugos. Ar uztenka tik prezervatyvo? Ar galima del sventos ramybes ( jei ir neplysta prezervatyvas) po visko isgerti skubios kontracepcijos tablete? Labai prasau daugiau patarimu !

Pradėkite vartoti kontraceptines tabletes.

kristina
  | 2014-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena man 2m turiu 3m berniuka pas mane menstruacijios nereguliarios sy karta veluoja jiau 16 dienu su vyru nesisaugom nes norim antro vaikelio siuo metu jiauciu pilvo pakietejima jiautresnes ir padidejiuses krutis teplioja kartais balksvomis isskyromis kartais maudzia sonus,kaip buvau su pirmu nescia daktarai ekoskopu tyrime nustate policistines kiausides kas galetu buti.ka patartumete darytis kad butu ymanoma greiciau pastoti ar reikalingi koki tyrimai ar vaistai

Atlikite hormoninius tyrimus.

Vaida
  | 2014-06-16
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Kada anksčiausiai galima darytis nėštumo testą. Mėnesinės turėtų prasidėti 06 22.

Jei nesulauksite mėnesinių.

Justina
  | 2014-06-15
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, man 24 metai, sergu mėnesinėmis reguliariai. Tačiau sergu taip: 3 dienas,o 4 diena būna švari diena - jokių pakraujavimų, nieko, o 5 dieną susergu vėl, stipriai pakraujuoju,o 6 dieną pateplioja ir viskas. Taip būna kiekvieną mėnesį. Kontraceptinių tablečių nenaudoju. Ar taip sirgti normalu?

taip.

Monika
  | 2014-06-15
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Paimylejau su vaikinu jis nuleido i mane, nevartoju jokiu konraceptiniu tableciu, o grizusi namo isgeriau mamos viena yarina tablete, ar ji suveiks?

tikrai ne. reikia tokiu atveju išgerti skubios kontracepcijos tabletę.

Jovita
  | 2014-06-15
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Atsitiko taip, kad mėnesinės vėluoja savaitę. Jau 3 dienas (į dieną po kartą arba du) rudi tepliojimai. Žinoma, jaučiu mėnesinių požymius. Maudžia pilvo apačią, silpna.. Prieš mėnesį turėjau lytinių santykių, tačiau saugojomės. Pastaruoju metu visiškai nieko nesinori valgyti, bet nemanau, kad taip galėjo atsitikti dėl nevalgymo, nes anksčiau tik vėlavo kelias dienas. Kas man gali būti? Man 20 metų ir neturiu noro eiti pas ginekologę.

reikėtų atlikti echoskopinį tyrimą.

Ieva
  | 2014-06-15
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, mane neramina toks klausimas. Kokia tikimybė yra pastoti, vartojant kontraceptines tabletes? Artimiausiu metu neplanuojame vaikelio, tai noriu būti užtikrinta, kad nebus jokių netikėtumų. Galbūt padėtų tai, kad apsaugą naudoja ir vaikinas? Iš anksto ačiū už atsakymą.

jei vartosite reguliariai tikrai nepasosite.

Rita
  | 2014-06-15
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena,norejau paklausti jei inkstu geldeles padidejusios 20mm,kitas 24mm, ar jos man besumazes ir ar nera kokio pavojaus sveikatai?dabar geriu Wobenzym ir Canephron.man 24metai.Aciu

praėjus uždegimui, sumažės.

Kristina Ivanauskiene
  | 2014-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki,turiu klausima apie prolaktina, kodel jis taip sokineja is kas tam turi itakos? 2013-10-14 buvo 27 ciklo diena is prolaktinas buvo 524,200. 2014-03-03 buvo 19 ciklo diena ar prolaktinas buvo 340,9. 2014-06-09 buvo 25 ciklo diena ar prolaktinas buvo 764,1 ( sekancia diena prasidejo menesines, nors jos pagal skaiciavimus turejo buti apie 16-17-18 dienas. Gydytoja israse Bromokriptina po ketvertuka kas vakara, ir po 2-3 dienu didinti doze iki puses tabletes, kol prasides menenes arba pastosiu. Kadangi susirgau menesinem tai tu tableciu is nejudinu, kol nesibaigs mmm.

gal būt yra prolaktinoma,kuri ir sintezuoja prolaktiną. Reikėtų atlikti galvos rentgenogramą.

Nežiniukė
  | 2014-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, sirgau normaliomis mėnesinėmis, kaip ir visą laiką, tačiau po mėnesinių iškarto ištino krūtinė ir dabar ji pati tokia ir jau po mėnesinių praėjo 17d. buvau darbe nualpus, labai skauda kirkšnis, ir pilvo apačią maudžia.. atrodo kad kažkas yra ne taip.. su draugu per mėnesines nesisaugome, tačiau 2 metus niekada nepastojau del nesaugiu lytiniu aktų, tačiau dabar kankina klausimas ar aš galiu lauktis?

Atlikite nėštumo testą.

akvile
  | 2014-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

laba diena, kelios dienos kai pajutau kad vienoj ktutyje yra toks kaip sukietejimas kolkas neskauda.turiu stuburo problebu neseniai pradejau dirbti sunku stovima darba labai pavargstu iki asaru skauda juosmeni ir peciu dali ypac kaire puse kruties sukietejimas ir kairej pusej,ar tai galetu buti sisyje?

Kreipkitės mamologo apžiūrai.

Marusia
  | 2014-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, esu nėštumas (14 savaitė). Gydytoja prirašė Feminella Vagi C žvakutes. Ar galimi lytiniai santykiai vaistukų vartojimo laikotarpiu? Ar juos reiktų nutraukt, kol nesuvartosiu visų 6 žvakučių?

Kai baigsite vartoti žvakutes.

viktorija
  | 2014-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki, neseniai pradejo skaudeti nugaros apacioje. bet tik kai pasilenkiu ar bandau labai issitiesti.vaikstant nejauciu labai. kas tai galetu buti?

radikulitas.

Aiste
  | 2014-06-14
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, mane kamuoja tepimas tarp menesiniu. Jau kokie 4menesiai, mazdaug ovuliacijos metu 3-4 dienas tepa. Anksciau tepimas buvo sviesaus, rausvo kraujo, o dabar tamsus, vos ne juodas. Karts nuo karto paskausta pilvo apacia. Siuo metu gyvenu norvegijoje, buvau nuejusi cia pas ginekologe,ji paime tepineli, pasake,kad pienlige. Paime gimdos kaklelio tyrima,bet viskas gerai. Taip pat ir su kiausidem sake viskas gerai. Praejo 2menesiai, ir nuejau lietuvoj pas ginekologe. Issakiau savo problemas, ir ji padare tik echoskopija, nes sake nera reikalo imt kitus meginius. Lietuviu ginekologe taip pat pasake,kad viskas gerai, viskas grazu, ir cia bus tik nuo streso, hormonu svyravimo. Sake man gali padeti tik kontraceptikai. Ar tikrai tai normalu? Nezinau jau ar verta kur dar kreiptis. Nes kiek skaitaisi internete, gali sau pritaikyt gimdos kaklelio vezi ir t.t. Ar tikrai tai normalu? Menesines reguliarios, partneris pastovus. Aciu uz atsakyma.

Šiuos disfunkcinius kraujavimus gali sutvarkti kontraceptinės tabletės.