Fabijoniškių šeimos klinika,
Fabijoniškių g. 99, Vilnius.
Klausk drąsiai
waida
  | 2014-12-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki, vartojau kt 5m, ir po ju nutraukimo velavo menesines tris savaites, po dvieju savaiciu tokio velavimo su vyru kelis kartus nesisaugojom, ir po savaites sulaukiau mmm, ar galiu buti pastojusi, ar jaigu buciau tai nebuciau sulaukus menesiniu,dekoju

BIRUTE DILIENE
  | 2014-12-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

lsveiki. noriu paklausti man 39m. nera menesiniu pries keturiolika metu buvo gymdimas ir uzriso kd negleciau gimditi. o dabar nera minesiniu.labai skauda kirksni abieju pusiu.laukui jusu atsakymo. aciu

reikia atlikti echoskopinį tyrimą.

waida
  | 2014-12-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki.norejau paklausti painaus klausimo, kt vartojau apie 5m. nustojus labai ilgai velavo menesines, netgi tris savaitas. po dvieju savaiciu tokio menesiniu velavimo su draugu nesisaugojom kelis kartus, ir po savaites sulaukiau mmm. ar galiu but pastojus, ar jaigu buciau pastojus net nebebutu jos prasidejusios, dekoju,

tuomet nebūtų mėnesinių.

Aurelija
  | 2014-12-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, norėčiau jūsų paklausti, ar bet kokie nėštumo testai tinka atlikti praėjus 10 dienų po sueities?

taip.

Naste
  | 2014-12-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki,mylejausi pirma diena po menesiniu ir praejus savaite pradejo negausiai kraujuoti is maksties ar tai reiskia kad esu nescia?

gal būt tai periovuliacinis kraujavimas.

Ieva
  | 2014-12-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, norėjau pasiteirauti ar gerdama milgamma N tabletes nesusilpninsiu marvelon (kontracepttinių) poveikio?

ne.

hanasa
  | 2014-12-02
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. Man po ovuliacijos vis dar maudzia pilvo apacia, taip buvo praeita cikla taip pat ir si, ar cia kazkas negerai? Aciu uz atsakyma

Skausminga ovuliacija.

Daiva
  | 2014-12-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena. LYMPH Limfocitai (%) rodo 49.2 kai norma 20-45, P-AMYL Pankreatinė amilazė rodo 53 kai norma 13-53, ar galėtumėt pakomentuoti, ką tai reiškia, ačiū

turi pakomentuoti Jus gydantis gydytojas.

Giedre
  | 2014-12-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Labas vakaras... Noreciau uzduoti klausima ir nuraminti save... Nezinau ar cia jau yra beda ar taipgali buti...Mano menesines yra skausmingos,geriu kontracetines tabletes, bet si karta jokio poveikio... Pastovus skausmas pilvo apacioje, gausus kraujavimas pagausejo kresuliu su sviesiom demelem juose... Kas tai geletu buti?

reikia kreiptis apžiūrai.

Aurelija
  | 2014-12-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, norėčiau jūsų paklausti. Žinau, kad yra toks metodas, būtent makšties gleivių, pagal kurį galima nustatyti vaisingas dienas. Mano ciklas trunka 31-34 dienas, 14 ciklo dieną pastebėjau gausias skaidres gleives, ar tai galėjo rodyti, kad artėja ovuliacija?

matyt taip.

Agne
  | 2014-12-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

sveiki, pries koki mensesi man diagnozavo policistiniu kaiusidziu sindroma, buvo isnykusios menesines, ginekologe man istarse vaistu (hormonu) kurie turejo issaukti menesines, po savaites, pasirode menesines ir pradejau gerti taip pat ginekologes israsytas kontraceptines tabletes (gydymo tikslais), menesines baigesi taciau jau kokia savaite neisnyksta tepimas, ar reikia kreiptis ginekologo konsultacijai ar tai kt salutinis poveikis?

pradėjus vartoti kontraceptines tabletes, nereguliarus kraujavimas gali būti 3 mėnesius.

Sutrikusi
  | 2014-12-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Laba diena, Esu sunerimusi. Su vaikinu prieš maždaug savaitę glamonėjomes, abu buvome su rūbais. Vaikinas `nuleido`. Ar galėjo prabėgti? Nerimauju, nes jau pora dienų vėluoja mėnesinės, jaučiuosi pavargusi. Ar toks vėlavimas gali būti streso poveikis? Laukiu jūsų atsakymo.

matyt priežastis yra stresas.

karina
  | 2014-12-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, echoskopo metu man pasake kad kiausides siek tiek policistiskos, daugiau kaip ir nieko nesake. Ciklas reguliarus, kas 28 dienas, ar man gali buti pks nors menesines kaip laikrodukas?

panašu, kad ne.

Marius
  | 2014-12-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, Turėjau lytiškai plintačių ligų: chlamidijos ir uždegimą. Išsigydžiau. Daktaras sako, kad viskas gerai. Tačiau, kai sėdžiu sėdmenyse jaučiu šilumą! Lyg sėdėčiau ant šildomos automobilio sėdynės. Labai keistas jausmas. Išoriškai nieko nesimato, nėra nieko keisto. Kas čia galėtų būti? gal padės diagnozei, po gydymo sunku palaikyti erekciją. Lauksiu atsakymo. Ačiu.

kreipkitės į urologą.

Jurgita
  | 2014-12-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki,mano mazylei 6,5 men. pries kelias dienas buvo beganti sloga,po to auksta temperatura.buvom pas LOR,sake ausytes svarios,nosyte taip pat,tik tonziles paburkusios,tad gydem gerkle, kip ir viskas gerai. bet ta sloga atrodo sustojo gerklose,ramei kvepuoti gali puikiai,bet jei reik valgyt tai pasprinksta,atrodo nosis uzsikimsus,atrodo tik reiktu gerai atsikoseti ar issnypsti nosi. su atsiurbeju nieko neissitraukia,atrodo nieko nera. kaip galeciau vaikiukui pagelbeti. aciu

kreipkitės į šeimos gydytoją.

Vaida
  | 2014-12-01
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Norėjau pasiteirauti. Esu ar vitaminus neščiosioms reikia gerti pastoviai? be jų dar geriu kalcį ir magnį. Jei valgau pakankamai vaisių ir daržovių, tai gal galiu padaryti pertrauką? Ačiū

Reikia vartoti iki 12 nėštumo savaitės.

Gitana
  | 2014-11-30
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, menesiniu ciklas apie 40 dienu, trukme 7 dienos,veluoja mazdaug 10 dienu..Ar galejau pastot mazdaug 3- 4 diena po menesiniu?

Atlikite nėštumo testą.

Ema
  | 2014-11-30
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki. Po nesaugaus lytinio akto praėjus apie vieną valandą išgėriau kontraceptinę tabletę - escapelle. Labai baisu pastoti, net nakti negalėjau ramiai miegoti. Ir ar galima praėjus dvylikai valandų išgerti dar vieną tabletę? Ar geriau pasitikėti ta viena ? Dar bėda ta, kad mėnesinėmis susirgti turiu tik po dvieju savaiciu... Labai laukiu jūsų atsakymo

priklausomai kokią dozę gėrėte skubios kontracepcijos tabletę.

Jurate
  | 2014-11-30
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki,turejau pries pora sav lytiniu santykiu. Saugojames dviem prezervatyvais,niekas neplyso ir nieko manyje neisleido,ar galiu buti rami?

taip.

PASIMETUSI
  | 2014-11-29
SKAITYTI ATSAKYMĄ

Sveiki, Turiu viena beda. Pries gerus metus atgal nakti buvau nualpusi, taciau vakar po vidurnakcio ir vel tas pats. Kraujospudis 80/40/60. Atsirado ir nevalingas slapinimasis. Ka daryti ? ar reikia kreiptis pas gydytoja? jei taip, tai pas koki ?Aciu.

reikia kreiptis į šeimos gydytoją.